" />

Hisham dan Syuhana

Salam..

kali ni entry aku ialah majlis perkahwinan Hisham dan Syuhana..majlis mereka berlansung di Dewan MBSA, Shah Alam…ini adalah job si Acai Jawe..aku, ShairulFaiz dan Cot menjadi assistance untuk Acai..hehe, thanx Acai yg kacak coz bagi peluang kat kitaorang…pada majlis pernikahan mereka, aku dengar ada satu cerita yang agak lucu la juga tapi bedebar-debar…tok kadi suruh si Sham menyanyi tu,hehe..nak tahu lagi, jom jengah ke blog Acai..

majlis mereka sungguh meriah, dengan dewan nye yang cantik…hehehe, aku kahwin nanti nak buat kat dewan gak lah, dewan sekolah ke, dewan badminton, dewan rakyat pun ok juga kan..hehe, ok..melalut dah aku ni, ok..kepada kedua mempelai ni, smoga korang berdua kekal bahagia selamanya..InsyaAllah..

***

“each moments is too precious to waste”

wassalam~

Kerul Shukor
Jurufoto
Email: jurufoto@ymail.com
Tel: 017.209.2184
YM: kerulala

Like this post? Share it!

  • Tweet
  • Facebook

facebook comments:

 

All Images Copyright SnapIT Photography & Motion