" />

Hisyam dan Midra

Salam…
haa..dah masuk bulan 6 pun..bulan yg agak bz dengan majlis perkahwinan kan..nak pulak minggu lepas, dengan cuti Agong lagi, cuti sekolah lagi…mmg ramai orang kahwin, masa aku wat outdoor kat Putrajaya untuk pasangan ni pun banyak pasangan wat outdoor kat situ…ok lah, Hisyam ni adalah member aku(member belajar)..dia juga roommate aku masa belajar..majlis mereka berlangsung di Kampung Lindungan PJ, kedua pasangan ni mmg agak malu² cket..tp diorang x kedekut dengan senyuman..oklah tu..layan lu k..

ok..akhir sekali aku nak ucapkan terima kasih kat Acai dan juga Amm yang sudi menemani aku sepajang majlis ni, seronok aku bermain lens mata ikan acai pnye masa ri tu, rasa mcm aku pnye plak..ehehehe,sori bro..kepada pengantin, selamat berbahagia dan moga kekal selamanya..InsyaAllah..

***
“each moment is too precious to waste”

wassalam~

Kerul Shukor
Jurufoto
Email: jurufoto@ymail.com
Tel: 017.209.2184
YM: kerulala

Like this post? Share it!

  • Tweet
  • Facebook

facebook comments:

 

All Images Copyright SnapIT Photography & Motion