" />

Renjis² Di Pilis

salam..
bulan depan masuk lah bulan 6 dimana cuti sekolah bermula,so..bnyak la majlis² perkahwinan kan..kat bawah ni aku da up kan video klip mat saleh yang bernama Raymond Crooke yang menyanyikan lagu Allahyarham Tan Sri P Ramlee berjudul Renjis² Di Pilis..aku tujukan khas untuk bakal² pengantin dan bakal² customer aku..hehe..enjoyy

hehe..kelakar bukan,tapi tu lah hakikatnya…walaupun agak pelat sedikit sebutannye,tp dh cukup untuk aku terhibur..

wassalam~

p/s: bakal² pengantin xnak suh dia nyanyi kan untuk majlis korang nanti..hehe

Like this post? Share it!

  • Tweet
  • Facebook

facebook comments:

 

All Images Copyright SnapIT Photography & Motion