" />

Syarif dan Yati

Salam..kali ini giliran kedua mempelai iaitu Syarif dan Yati, majlis perkahwinan mereka di adakan di Pinggiran Putra, Kajang. Job kali ni adalah job penutup untuk 2009, terlalu banyak kenangan yang aku tinggalkan tak kira manis dan pahit, ikutkan hati aku nak je buat satu entry pasal 2009, hehe..tapi agak bz, tak sempat, apa² pun aku tetap bersyukur dengan segala yang diberi olehNya selama ini.

kepada kedua pengantin baru ni, aku harapkan mereka berbahagia selamanya dan terima kasih kepada kedua belah pihak keluarga korang, dan kepada K.A, Rabiq, Ajakdan Nanba terima kasih kerana sudi menolong aku dan menemani aku sepanjang majlis mereka, hehe, kadang² aku terpikir, sebenarnya memang seronok ambil gambar orang kahwin ni, terlalu banyak dapat belajar banyak benda² yang baru, pengajaran dan pengalaman terutama bab berjalan-jalan ni, aku harapkan 2010 ni, dapat lah pengantin yang memerlukan khidmat aku di Kelantan, sebab aku teringin pergi ke sana, hehe..InsyaAllah

***

“each moment is too precious to waste”

wassalam~

Kerul Shukor
Jurufoto
Email: jurufoto@ymail.com
Tel: 017.209.2184
YM: kerulala

  

Like this post? Share it!

  • Tweet
  • Facebook

facebook comments:

 

All Images Copyright SnapIT Photography & Motion