" />

Terima Kasih Daun Keladi

Assalamualaikum..Bismillah

1stly aku nak ucapkan selamat datang ke rumah baru aku yg x seberapa ini dan terima kasih kerana sudi datang menjenguk ke sini..ok, perpindahan ke rumah baru ini (www.kerulshukor.com) ni telah lama aku hajatkan dari dulu lagi, tetapi banyak sangat masalah terutama dari segi masa. Sekarang sudah ada peluang, maka terhasil la rumah aku ni..sebelum ini, aku asek menyewa rumah orang lain je kan(fotopages,flickr)..sekarang ni, aku dah pun membeli sebuah rumah baru, walaupun bukan banglo 3 tingkat, tetapi cukup la untuk aku upload pic untuk tatapan korang semua..aku juga akan cuba perbanyakkan pengisian di dalam rumah aku ni..

Tetapi, rumah aku ni sebenarnya masih lagi dalam pembinaan lagi.. hihi, banyak lagi atap² berlubang tu, pagar rumah x pasang lagi, solex grill pon xda lagi, TV plasma aku pon xsampai lagi,hehe..tetapi,dek kerana aku ni jenis yang x sabar² nak pindah..terima je la kan..tapi tidak lama lagi aku akan perbaiki lagi rumah aku ini dari semasa ke semasa..InsyaAllah..tema dan persembahan dalam rumah baru aku ni sebenarnya adalah lebih kepada photoblog, tetapi aku ni xda lah pandai sangat nak mencoret-coret ataupun berkata-kata di dalam ni..

Di sini aku akan lebihkan lagi kepada persembahan gambar² dari aku, tapi bagi aku gambar lebih bermakna daripada seribu kata², betul x??…hehe, tetapi xpe la, aku akan cuba juga untuk seimbangkan kata-kata dengan persembahan gambar, barulah Photoblog kan..ok², akhir kata dari aku, aku harap korang semua dapat la memberi sokongan dengan selalu la datang rumah baru aku ni..hihi,dan kepada sesiapa yang mahu tengok gambar dulu²..sila tekan sini..

Wassalam..

p/s: untuk paparan yang lebih baik..sila gunakan Mozilla Firefox browser..klik di sini untuk download Mozilla..Terima Kasih..

Like this post? Share it!

  • Tweet
  • Facebook

facebook comments:

 

All Images Copyright SnapIT Photography & Motion